Sabtu, 7 Julai 2012

program best punyer





Assalamualaikum n hye peeps ! ^_^


rasa macam dah bertahun lamanya tak update entri kat blog saya ni .. hehe
rindu gila nak update entri kat blog .. hepi sangat-sangat dapat update entri .. saya tak dapat update entri kerana saya join program kat negeri sembilan .. ni pun online kat LCCT KL .. hehe

program tu dinamakan sebagai " jojak popatih waghih bobudi " ..
maklum la ni bahasa orang negeri sembilan ..
hehe 


ni gambar masa kat kampung SG. SAMPO .. ^^
kitorang pergi melawat budak-budak sekolah rendah kat sg. sampo dan sekaligus bagi motivasi kat budak- budak tu .. 














ni akak tua yang comel tapi garang .. hehe 















ni la adik-adik nakal tahap gaban .. penat sangat-sangat nak ajar diorang ni .. habis berbuih mulut ni pun masih lagi tak faham-faham .. huhu .. maklumla budak mentah lagi .. kita tanya dia , dia tanya soalan yang sama kat kita .. pening kepala den !




ni pulak kawan saya yang bernama " jefri " .. hensem tak ?? hehe








ni abang cool n macho .. nama glamournya ialah " syah " ..
saya ambil picture ni kat LCCT .. dia tak sedar saya tangkap gambar dia .. mission complete ^^






jangan lupa tinggalkan komen dax comel tau..(^_~)v

0 dax comel conteng2:

Catat Ulasan