Rabu, 18 Januari 2012

selamat tinggal...



Assalamualaikum n hai..


baru sehari tak buka blog dah rasa rindu sangat kat blog saya...rindu kat korang gak

ini adalah coretan terakhir saya pada minggu ni..nak tahu sebabnya..??
sebabnya,saya akan tumpang bermalam kat rumah teman sebilik di alor setar sambil jalan-jalan kat sana..so,tak dapat nak buka blog kerana takde line kat sane..

lepas tu,saya akan balik ke negeri tercinta pada 23 januari ni..saya rindu sangat2 kat family saya terutamanya adik bongsu saya..huhu

harap korang sentiasa sihat-sihat walafiat disamping keluarga tersayang n doakan saya agar sampai ke destinasi yang dituju dengan selamat.. (^_^)

sedihnya...
tak dapat nak blogwalking dalam beberapa hari ini.. (-_-)"

apapun,
saya akan update entri bila dah sampai kat rumah saya nanti..nanti update sekali ngan gambar k

ok,bye2.. (^_~)









jangan lupa tinggalkan komen dax comel tau..(^_~)v

0 dax comel conteng2:

Catat Ulasan