Ahad, 4 Mac 2012

cintaku selamanya ..


Assalamualaikum n hai .. ^^




kadangkala hati ini mudah terleka dengan keindahan dunia yang sementara ini .. yang penuh dengan segala rasa yang mewarnai kehidupan di dunia sementara ini .. hati memberi warna kepada kehidupan , kehidupan pula memberi perasaan pada jiwa kosong .. yang dahagakan rasa bahgia , tenang , sedih dan terluka .. rasa inilah yang mengisi kekosongan jiwa .. 

bila ada hati yang mendambakan cinta daripada hati yang tidak mampu berikan rasa itu .. maka bersabarlah duhai hati .. kerana cinta itu lebih indah bila hati ikhlas memberi tanpa mengharapkan balasan .. sama seperti kata - kata para pencinta " mencintai tidak semestinya memiliki .. "

maka dengan itu , cintailah hati itu tanpa mengharapkan apa - apa balasan .. itulah hal yang paling bahgia jika hati mampu ikhlas mencintai tanpa memiliki .. kerna cinta akan kekal buat selamanya hingga ke nafas terakhir .. dan percayalah cinta itu membahgiakan asalkan hati ikhlas dan redha ..

melihat kekasih hati bahgia bersama orang lain adalah hal yang amat sukar dan perit untuk dilakukan .. namun percayalah .. hati akan tenang bila melihatnya bahgia .. meskipun orang itu bukanlah dirimu .. 

begitulah diriku yang mencintai hati yang sehingga saat ini masih menanti jawapanNya .. apapun , hatiku terlalu mencintai sehingga hatiku ingin berada disampingNya .. meskipun diri ini tidak layak berada disampingNya .. tapi hatiku terlalu mencintaiNya .. dan hatiku ingin hanya Dia dalam hati ini .. Layak diriku menjadi pendampingNya sedangkan ramai lagi yang lebih layak daripada diriku ini .. ?




jangan lupa tinggalkan komen dax comel tau..(^_~)v

0 dax comel conteng2:

Catat Ulasan