Jumaat, 29 Jun 2012

decoden ♥




Assalamualaikum n hye peeps ! ^_^


korang pernah decoden benda-benda korang ? i mean decoden apa-apa saja benda korang  termasuklah cell phone korang .. baru-baru ni saya decoden my sweet pinky ..  tu nama cell phone saya ^^ 
saya hanya menggunakan decoden stickers kerana ianya mudah dan tak makan masa yang lama untuk menyiapkannya .. korang decoden ikut kreativiti masing-masing .. 
so , ini adalah hasil kreativiti saya yang tak seberapa .. maklum la budak baru belajar  ^^
fokus kat cell phone je , abaikan view yang tak berkenaan .. huhu =,= 










amacam ? saya kreatif orangye kan .. ^^ angkat bakul sendiri pula .. hehe
saya suka benda yang simple jak asalkan ia nampak comel pada pandangan saya .. 
kalau korang dah terdetik nak decoden cell phone korang , korang boleh beli  decoden stickers kat kedai ..





ni adalah decoden stickers yang saya " guna pakai " ..




ok , setakat ini saja yang saya nak kongsikan kat gurlz comel loteh .. jangan lupa try decoden cell phone korang .. biar nampak comel sikit .. hehe ♥





jangan lupa tinggalkan komen dax comel tau..(^_~)v

1 ulasan:

  1. wt satu...mggu dpn ambik kt UUM...kunjugan dari UPNM..hehe

    BalasPadam